22 August 2010

Ƨɛℓαмαт Ѧαℓαм

Kehidupan ini penuh dgn cabaran dugaan yg ta dpt nk elak dri takdir..kite kne lalui dgn penuh cabaran yg sentiase dtg untuk menguji kite kt dunie ini..Maybe,TuHan nk lihat sama ad umatnye mampu ke ta lalui smue ini..
mampu ke ta lalui smue ini..

kadang2,aku pon mudah putus ase dgn kehidupan diriku ini..tapi aku ta boleyh menyerah,aku taw aku boleyh lakukan..!!Walaupon aku dugaan itu sungguh berat bg aku,,

Insyallah,berkat doa aku bleyh lakukan & tempohi dgn tenang,tpi tolong Tuhan,aku ta mampu mengelak dri masalah..tapi knape masalah dtg penuh dgn menyakit hati???Ya Allah bantula umat mu ini,hanye kaw shaje yg tahu segal-galanya,..kau ringankanlah dugaan2 ini=((..Hanye kau shaje yg tahu segal-galanya...
 
k.la smpai cinie jelah yg dpt aku tory dlm hati aku ini..mybe,aku ta story kt owg len,tapi hanye di sini jela dpt aku mengadu...

i hope tomorrow is better than today=) 
selamat malam...

salam ramadhan...


Terima Kasih kerana sudi membaca Entry Lu'Lu Nur Hidayahツ

0 Post Surat disini:



 
}