24 September 2011

keluarga yang aku sayang sangat-sangat ^_^ heh


hai,,,aku nak cerita sikit yang aku sayangkan dua keluarga ni,,memang sayang sangat-sangat..!fullstopp,,tak terkata memang sayang.!!hahahha,heheh
kedua-dua gambar ni semua gambar raya tahun 2011..haha semua bertemakan warna purple & biru,,,cantik kan?hehee..jum dengor cik lulu berceloteh kat bawah hahaha...

My Sweet Family
Wan,Uda,Along,Angah
Saya,kak Uda + Alesyah,kak Long,kak Ngah
Syafiqah Amani,Ayah & Syakir,Mak & Amer Syaqiren,Syahmi Muhaimin
5 orang saja adik-beradik lulu,,

4 Hero 1 Heroin(sayalah tu ahhaha)
1-Samsahrul & Zairina (along)
=Syafiqah Amani & Amer Syaqiren
2-Sharizad & Norzalina (angah)
=Syahmi Muhaimin & Syakir Hafizin
3-Saharizul & Nurul Duha (uda)
= Alesyah Damia
4-Shahrisizwan & tettttt (no 4)
(tak tahu lah awek die..hehe)
MAAAF belum kawenn!.ahha2
5-Lu'lu Nur Hidayah & Muhd Afiq (akhir)
(gatal..!hahaha)
MAAAF belum kawenn!haha2

 ha ni family lulu,,,gambar ni diambil pada raya ke-2 kat kedai gambar..ha masa ni 1st time baru dapat bergambar ramai-ramai dan complet..kalau tak memang tak cukup sebab salah seorang mesti belayar kat luar negara,,,huh tension je meyh kalau salah seorang tak beraya kat rumah,,,,,ialah selalu dah sama-sama & semua ada kan..hehe..tapi kali ni semua ada,raya pertama abang-abang aku semua raya kat rumah mertua then abang aku yang numbor 4 bekerja kat singapora,almaklumlah tokeh ctak bagi cuti masa raya pertama tapi dia dapat 1/2 hari ,tau-tau dah terpacak depan rumah,dari Singapore terus ke Tangkak,,hahaha teruk-teruk,!,,,Apa ape pun sayang sampai mati! hahaha,,merka terbaik!muaxx99!!

My Sweet Family

4 hero malaya..!terbaik..!
Amirul,Aziq,ibu,Ayah,Afiq,Aqmal

1st-Muhamad Afiq
2nd-Muhammad Aziq
3rd-Muhammad Aqmal
4th -Muhammad Amirul
family si,si diaa..haha boyfriend lu'lu lah,,hahha
(aishhhhh malulah ^_^)

ha ini pula family Afiq Kimitarosan..ahhaha suka dengan family ni happening je tau..!terbaik dari ladanglah,,ahahha sporting habis..1st time jumpa family ni,..tengok-tengok semua laki pula tuh..hahaa lebih kurang sama dengan keluarga lulu hahaha..=) terbaik..ada jodoh ni..ewah.!!!memang aku sayang gila dengan family ni,,lagi-lagi kat ibu adik-adik afiq..series.!!memang sayang sangat-sangat sampai tak terkata..hahhah
Oleh sebab itu,aku tak nak pisah dengan keluarga ni..!sayang semua..!!muaxx99!!!


Terima Kasih kerana sudi membaca Entry Lu'Lu Nur Hidayahツ

1 Post Surat disini:

Nadh Yaya said...

wah wah. semoge berbahagia yup kak lulu. jeyehhh. dah kawen jgn lupe ajak tau. law lupe, huuu. tak tau nak cakap ape. sob3 :(
hhee.



 
}