13 December 2011

Sambut birthday si dia...

hey2..hai warga blogger.. =) semua sihat?..hehe mestilah sihatkan...mudah-mudahan sihat selalu ya..=)cehh semalam cik lulu suka tahap maximum ! ewah..!  hehehe sebenarnya semalam, cik lulu sambut birthday si dia..hehe terlambat tiga hari je,,tapi nasib baik si dia tak merajuk..heheh...

Cik Lulu sambut dengan anak-anak sedara Cik Lulu meyh...memang sengaja bawa=) mula-mula nak pergi berdua,tapi fikir balik bawalah anak sedara dua orang buat teman kami..kalau cik lulu dan afiq jalan-jalan atau date,kami mesti bawa adik dia atau anak sedara cik lulu atau kawan-kawan ..=)ewahhh..!habis kena buli dengan Afiq kimitarosan..hehe kesian..Macam-macam soalan ditanya oleh Afiq kat mereka berdua..anak sedara cik lulu pon layankan..hehehe.....Mereka ni jenis tak kesah macam cik Lulu ..ewaahh.!hahah poyo =)..hehe..lagi pon Cik lulu dan Afiq kimitarosan jenis suka layan kepala budak kecik..hehe ,memang suka =) sebab kami pun suka dengan budak kecik..hehe ^_^....

So,kami sambut berempat..hehehe =) itu pon makanan pun terlebih-lebih ehhehe....
ok ini saja gambar yang ada,,anak sedara cik lulu ni pemalu sikit nak ambil gambar tapi merekalah jadi photographer kami,,hehehhehe=)
 orang lain punya birthday,cik Lulu pon nak posing ahahahha =)
upps amboi ..! =)


Terima Kasih kerana sudi membaca Entry Lu'Lu Nur Hidayahツ

1 Post Surat disini:

Naddh Nadiawaty said...

upss amboi. XD
so sweed akaq :) hehehehe.



 
}