25 February 2012

Result Spm hampir keluar!!




SPM??..SPM??....ouh tidakk tak lama lagi keluarlah Result SPm 2011...rasanya macam tak nak ambil je result tu tapi wajib kena ambil.....macam mana ni?....Result Spm keluar pada 22.3.2012 kot..haha Lulu pun tak tahu sebab malas nak ambil tahu ..kalau ambil tahu kang asik memikirkannya...bila orang tanya bila keluar result?..Lulu just cakap "entahlah..haha malas nak ambil tahu..takutlah"..haha terukan??bukan apa Lulu kalau boleh tak terlalu confident nak ambil result kang dah ambil nanti sedih pula..tapi semua tu kalau boleh dijauhkan..Seelok-eloknya masa ambil tu happy dan senyum kambing sampai ke telinga..Mesti rasa puas hati selama beberapa tahun belajar dan dapat hasil yang terbaik...dari kecil sampai sekarang....tak rasa tencion pula kalu result tidak memuaskan...hrmmm tapi Lulu Redha dengan keputusan yang akan keluar,dengan usaha yang lulu dan lakukan bersama doa setiap hari.... Lulu harap result tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya...
Good Luck guys..! =D

Bila tanya kawan-kawan semua bagi jawapan yang sama "takutnya nak ambil result"...Result Spm ini lah yang akan menentukan masa depan kita untuk belajar lebih jauh dan cemerlang..dup dap dup dap rasanya bila orang sebut pasal Result SPM.....Ya Allah risaunya.....rasa nak lari je dan hati tak tenang je walaupun dah cuti berbulan-bulan...

Tapi kita mesti kuat laluinyakan..Harapan lulu nak bahagiakan mak ayh Lulu dengan result yang baik..AMin..kalau niat kita baik,Insyallah tuhan berikan kita yang terbaik =)



Terima Kasih kerana sudi membaca Entry Lu'Lu Nur Hidayahツ

0 Post Surat disini:



 
}