31 August 2013

Genap 1 Tahun.... BFF~

hey guys aku nak share aku ade kawan baik kat poli ..mmg baik sgt.orang nya cool. kiteorg mmg rapat tapi rapat kami tak lebih dari seorang kawan.. 1st aku kenal dia pada 31 Ogos 2012 masa tu poli aku ada event merdeka raya..dia ambil kuih raya kat meja kelas aku.. so start tu la kawan.. just friend ok. hrmmm so mcm tak percaya aku ada kawan rapat lelaki kat poli... so hopely friendship kiteowg kekal ... BFF~

Jangan fikir bukan-bukan antara kami ok.. JUST FRIEND... tak lebih =)


kteowg jarang contact kat phone.. just penting je baru contact sbb masing2 study kan.. so kami mmg friend... tak lebih kan si pendek ! hahahhah .. so jangan fikir kami couple ok ! 1st friend lelaki yang aku rapat kat poli lah... rapat tak bermakna couple...

ok thanks ! dari aku


Terima Kasih kerana sudi membaca Entry Lu'Lu Nur Hidayahツ

0 Post Surat disini:



 
}